Palautusehdot

Asiakkaan on aina  ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle: tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä. Tilaamalla tuotteita hyväksyt nämä ehdot.


Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme tai lähetä tiedot nettisivujemme yhteydenottolomakkeella (klikkaa tästä). Vastaamme sinulle kahden arkipäivän kuluessa.

ASIAKASPALVELUMME:

Tmi Pet Jabella

info@jabella.fi

puh. 050 594 3094

arkisin klo 8-16


Asiakaspalautukset postitetaan osoitteeseen:

Tmi Pet Jabella

Harava 5 A 14

04400 Järvenpää


HUOM! Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Poikkeuksena tilanteet, joissa kyse on reklamaatiosta (tuotevirheestä) tai siitä, että olemme lähettäneet väärän tuotteen. Kotiinkuljetetuissa tuotteissa noudamme palautettavat tai vaihdettavat tuotteet maksutta.

Muista aina kertoa tilauksesi numero tai päivämäärä, omat yhteystietosi ja tuotteet jotka haluat vaihtaa tai palauttaa.

Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden sisällä niiden vastaanottamisesta. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, tai se ei ole sopivan kokoinen voit vaihtaa sen toiseen kokoon tai kokonaan eri tuotteeseen. Voit myös palauttaa tuotteen ja palautamme maksamasi tuotteen hinnan sinulle tilisiirtona, kun tuote on palautunut meille.

Tuotteen on oltava käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen. Mikäli nämä kohdat eivät täyty, hyvitämme tuotteen hinnasta vain 50%. Emme vastaanota asiakaspalautuksia, jotka on tehty yli 14 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta.

Liitä palautukseen aina lähete tai kopio siitä.

Palautus maksetaan heti kun olemme saaneet tuotteen/tuotteet takaisin ja olemme todenneet niiden kunnon. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, ilmoita aina mihin tuotteeseen haluat vaihtaa.

Halutessasi voit kertoa myös palautuksen syyn. Toivomme tätä erityisesti, mikäli tuote poikkeaa mielestäsi tuotekuvauksesta, jotta voimme kehittää toimintaamme.

Muista ottaa palautuksesta kuitti/tosite siltä varalta että paketti katoaa tai rikkoutuu kuljetuksen aikana.

POIKKEUKSET:

RUOAT, RUOKATARVIKKEET, LISÄRAVINTEET JA MUUT SYÖTÄVÄT TUOTTEET: Otamme syötäviä tuotteita asiakaspalautuksena vain siinä tapauksessa, että se on toimitettu väärin tai siinä on jotain reklamoitavaa. Ota AINA ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää asian.

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET TUOTTEET/ KULJETUSVAURIOT

Vaikka pakkaamme huolella kaikki toimitukset, voi silti paketti joskus vaurioitua kuljetuksen aikana. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, ja mikäli myös tilattu tuote tai tuotteet ovat sen sillä rikkoutuneet, tee vahinkoilmoitus heti noutaessasi pakettia Postista. Kotiinkuljetuksissa asiakas hyväksyy tuotteen kunnon vastaanottaessaan sen.

REKLAMAATIOT

Mikäli olet saanut väärän tuotteen, väärän määrän tilaamaasi tuotetta tai tuotteessa on jotakin vikaa, ota kohtuullisessa ajassa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme virheen korjattua mahdollisimman pian ja lähetämme oikean/uuden tuotteen tilalle.

TAKUUT

Joillain tuotteilla on normaalia pidempi takuuaika. Tämä on mainittuna verkkokaupassamme kyseisen tuotteen kohdalla. Viallinen tuote vaihdetaan pääsääntöisesti uuteen. Takuuasioista päättää viimekädessä tuotteen valmistaja tai maahantuoja. Takuu kattaa enimmillään tuotteen arvon, ei muita aiheutuneita kuluja.